Soustředění Potštejn 2009

30.08.2009 18:19

Tak jsem se těšila ... a už to máme za sebou... Letošní soustředění Alabamy v Potštejně opět nezklamalo. Díky ochotě  p. starosty, ředitelky místní ZŠ i šéfovi místního Sokola jsme se měli jako v bavlnce, o jídlo se zase perfektně postaral hostinský ze Slávie ( shodou okolností se i jmenuje Milan HOSTINSKÝ :) ), no myslím, že změníme název na Alabama Potštejn, nikde se tak o nás nepostarají...

Je to tam zvláštní kouzelné místo - každý rok si říkám - připravím aspoň kostru nebo nástin nové choreografie dopředu, aspoň najdu hudbu ... a čím víc se to blíží, tím zoufalejší jsem, že nic nemám a nic pořádného mne nenapadá...a pak tam člověk přijede, jako letos, pustí první písničku ( od Country Ladies ) jen tak na roztančení a najednou to jde samo. Prostě jsem postavila nové předtančení, naučili jsme se ho a v sobotu ( byli jsme tam od úterý ) mu dali premiéru na Westernových dnech Radia OK na Vochtánce. A vyšlo !!! Já nechápu. Buď starosta něco přimíchává do obecního vodovodu, nebo je tam něco ve vzduchu, každopádně, kdo máte pocit, že máte v hlavě vygumováno, že jste vyhořelí..jeďte tam..nebo radši nejezděte..my si to necháme pro sebe:)).

Mám radost ze souboru, když si vzpomenu, že byly doby, kdy jsme vylezli z tělárny a potřebovali jednu a více prostorových zkoušek, protože: hele, jsme jinde, teď už nejdu směrem k oknu a nezačínám zády ke kruhům...a teď - vyklusnou z místní sympaticky mrňavé sokolovničky, jdou vystupovat na roozzzleeehlooou plochu na Vochtánku a stačí jim si to jen projít a rozhlídnout se...paráda. A mě pak napadne blbina, že by šla využít k něčemu bouda napravo na ploše, ta která vždycky hoří při závěrečné bitvě indiánů a kovbojů a tak tam schováme před diváky holky a kluky že nechám v úvodu motat se po ploše a hledat holky a moderátora, aby to komentoval - zkusili jsme tu scénku vymyslet den před akcí a zahráli ji tak perfektně, že doteď nestačím žasnout....prostě rostou mi před očima.

A tak mne jen mrzí, že jsme nestihli velkou larpovou bitvu, na kterou jsme si celý týden ladili zbraně ( neboť jsme každý den nějakou při tréninku na bitvu zlomili )...ano, i bojové sekery a obouručák meč zařval - a to nám místní truhlář obratem za pár piv udělal nové bytelné násady...prostě toho bylo nějak moc a málo času ...ale to si rozhodně mohutně vynahradíme na začátku letošního roku...prostě bitva bude....zvlášť potom, co jsem viděla tu psinu při přípravách - to byste nevěřili, jak se taková rozzuřená Vlčice tím dvouručákem dovede ohánět !

Vochtánka letos měla perfektní westernový den, diváků přišlo více než dva tisíce, i přes vedro jsme si to docela užili a tak jen doufám, že za rok se tam zase ve zdraví sejdeme....

Odkaz na pár fotek je v Aktualitách, ale to víte, jsou to jen obrázky :))

ALABAMA country dance© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno službou Webnode